Inspiration

Modevisning 2012

Sneak peak på vad som är på gång till hösten.

Visade dessa på årets modevisning på Tillskärarakademin.

Kläderna finns nu i butik.

Har ni nu inget för er idag så tycker jag att ni ska ta er in till Vasastan i Göteborg och kolla in mina kläder på Smid. Vår och Sommar kollektionen 2012 finns nu i butik, men tiden går fort och snart är det höst igen och då är det dags att plocka fram höstkollektionen som ni kommer att få smygkika på inom kort.

Monki, Weekday

Weekday 400.-

Klänning Monki 300,-

Byxor Monki 400,-

Influensa

Hej mina få men snälla läsare.
Kollektionen som skulle vart i butik igår kommer på torsdag istället då jag ej hade någon möjlighet att ta mig dit i fredags som bestämt så nu på torsdag ska kläderna transporteras och finnas i Smids butik på Vasaplatsen.



Hoppas ni tar er en kik i alla fall.

Kramar